REGULAMIN KONKURSU „Lemogram”
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa mechanikę, zakres i warunki uczestnictwa w konkursie „Lemogram” (zwanym dalej „Konkursem”). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej lemogra.pl.
- Organizatorem Konkursu jest Agencja Reklamowa S4 S.A. z siedzibą w Krakowie przy ul. Krakusa 11, 30-535 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 0000298194, NIP 676-21-79-319, o kapitale zakładowym w wysokości 500 000 zł (zwana dalej „Organizatorem”).
- Organizator działa na zlecenie Accenture sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-121), przy ul. Siennej 39, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000019271, REGON 010360920, NIP 526-00-15-900, o kapitale zakładowym 50.000 PLN, (zwana dalej „Firmą”).
- Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu Ustawy o grach hazardowych z dnia 19 listopada 2009 roku (Dz. U. nr 201 poz. 1540).
§ 2 CEL I FINANSOWANIE KONKURSU
- Konkurs przeprowadzany jest w celach wizerunkowych Firmy.
- Konkurs ogłaszany i przeprowadzany będzie za pośrednictwem środków masowego przekazu, tj. Internetu, w szczególności na dedykowanej stronie internetowej lemogram.pl (zwanej dalej „Stroną Konkursową”).
§ 3 UCZESTNICY KONKURSU
- Uczestnikami Konkursu mogą być pełnoletnie osoby fizyczne posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, które w czasie trwania Konkursu określonym w § 4 spełnią warunki i wykonają zadanie konkursowe szczegółowo określone w niniejszym Regulaminie. W dalszej części Regulaminu osoby te zwane będą, „Uczestnikami Konkursu”.
- W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy, wolontariusze i przedstawiciele Organizatora, Firmy, osoby obsługujące oraz inne podmioty zaangażowane w przeprowadzenie Konkursu, a także członkowie najbliższej rodziny wyżej wymienionych osób (w szczególności małżonkowie, dzieci, rodzice, rodzeństwo), a także osoby pozostające w wspólnym pożyciu lub prowadzące wspólne gospodarstwo domowe z ww. osobami.
§ 4 CZAS I MIEJSCE KONKURSU
- 1. Konkurs odbywa się w dniach i godzinach:
- 12 września 2021 r. od godziny 13:00 do 20:00
- 13 września 2021 r. od godziny 10:00 20:00
- 14 września 2021 r. od godziny 09:00 do 20:00
a więc podczas Festiwalu Bomba Megabitowa (dalej „Festiwal”)., który odbywa się w Centrum Kongresowym ICE Kraków (dalej „ICE Kraków”).
- 2. W konkursie można wziąć udział za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej lemogram.pl po zeskanowaniu kodu QR, który udostępniony będzie uczestnikom Konkursu na stanowisku Firmy podczas Festiwalu odbywającego się w ICE Kraków.
§ 5 MECHANIZM KONKURSU
- Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest:
- osobista obecność Uczestnika Konkursu na Festiwalu w ICE Kraków w czasie trwania Konkursu,
- posiadanie smartfona z oprogramowaniem Android 10 lub iOS 14, a także z dostępem do internetu,
- zeskanowanie kodu QR który będzie dostępny na stanowisku Firmy znajdującym się na Festiwalu Bomba megabitowa w ICE Kraków,
- zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu,
- zarejestrowanie się do udziału w Konkursie na Stronie Konkursu,
- wzięcie udziału w Konkursie na Stronie Konkursu,
- wykonanie zadania konkursowego.
- Uczestnik Konkursu może brać udział w Konkursie tylko pięć raz.
- Organizator będzie dokonywał weryfikacji zgłoszeń do udziału w Konkursie pod kątem spełnienia warunków opisanych w Regulaminie i przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
§ 6 ZADANIA KONKURSOWE
- Do wykonania w Konkursie jest jedno zadanie konkursowe. Polega ono na utworzeniu przez Uczestnika Konkursu własnego neologizmu (nowego słowa), stworzonego w oparciu o dwa wybrane słowa (dalej „Bazowa Para Słów”). Uczestnik Konkursu może dokonać wyboru Bazowej Pary Słów, z kolejnych propozycji udostępnionych przez Organizatora.
- Utworzony neologizm (nowe słowo) Uczestnik Konkursu powinien wpisać na Stronie Konkursu wraz z krótkim opisem zawierającym wyjaśnienie znaczenia utworzonego neologizmu.
- Zadanie konkursowe powinno:
- być wykonane przez Uczestnika Konkursu w czasie trwania Konkursu przy użyciu formularza dostępnego na Stronie Konkursu,
- każdorazowo stanowić oryginalny i autorski utwór:
- opis znaczenia utworzonego neologizmu nie powinien być dłuższy niż 350 znaków
- być neutralne obyczajowo, a także nie naruszać przepisów prawa ani powszechnie obowiązujących w społeczeństwie zasad, w szczególności nie może zawierać jakichkolwiek treści sprzecznych z prawem, zasadami współżycia społecznego lub z dobrymi obyczajami, w szczególności treści ksenofobicznych, rasistowskich, pornograficznych, obraźliwych lub wulgarnych.
- W Konkursie zgłaszane jako zadania konkursowe mogą być utwory słowne, których autorem jest Uczestnik Konkursu oraz do których przysługują mu majątkowe prawa autorskie.
- Zamieszczone przez Uczestnika Konkursu treści, które nie będą spełniać wymogów określonych w § 6 ust. 3 i 4 Regulaminu, zostaną usunięte i nie wezmą udziału w Konkursie.
§ 7 NAGRODY
- Organizator przewiduje następujące nagrody (dalej jako „Nagrody”):
28 sztuk abonamentu – miesięcznego dostępu do empik go. Wartość każdej nagrody to 39,99 zł.
- Nagroda przyznana w Konkursie nie podlega zamianie na inna nagrodę. Uczestnikowi nie przysługuje też prawo żądania zamiany nagrody na ekwiwalent pieniężny.
- Nadto Zwycięzcy Konkursu należna jest dodatkowa nagroda pieniężna w wysokości 11,11% wartości wyżej wymienionej kwoty 39,99 zł w zaokrągleniu do pełnych złotych. Ta część nagrody nie zostanie wydana Zwycięzcy, lecz pobrana przez Organizatora jako płatnika 10% ryczałtowego podatku dochodowego od osób fizycznych od przekazanych w Konkursie nagród (art. 30 ust. 1 pkt 2 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych) i przekazana do właściwego Urzędu Skarbowego.
§ 8 KOMISJA, WYŁONIENIE ZWYCIĘZCÓW
- Nad prawidłowością przebiegu Konkursu czuwać będzie Komisja, w skład której wejdą 3 niezależni przedstawiciele Organizatora, Firmy lub osoby przez nich wskazane.
- Komisja Konkursowa wybierze 28 zwycięskich prac konkursowych wykonanych przez Uczestników Konkursu jako realizacje zadania konkursowego. Wybór kolejnych Zwycięzców Konkursu ogłaszany będzie w każdą pełną godzinę trwania Konkursu (jeden zwycięzca ogłaszany w każdej pełnej godzinie trwania Konkursu).
- W podejmowaniu decyzji Komisja będzie się kierowała kryterium jakościowym. W ocenie będą brane pod uwagę takie czynniki, jak kreatywność prac, inwencja twórcza czy oryginalność.
- W przypadku, gdy po weryfikacji okaże się, że Uczestnik Konkursu typowany do zwycięstwa nie spełnił wymogów opisanych w Regulaminie, nagroda wydana zostanie Uczestnikowi Konkursu, który spełnił ww. wymogi, a wykonana przez niego praca stanowiąca realizację zadania konkursowego została uznana za kolejną najciekawszą realizację zadania konkursowego.
- Nagrody wydawane będą zwycięzcą w formie elektronicznej, poprzez przesłanie kodu miesięcznego dostępu do empik go, na adres mailowy Uczestnika Konkursu podany przy zgłoszeniu do udziału w Konkursie.
- Nagrody zostaną wydane zwycięzcom Konkursu z uwzględnieniem właściwych przepisów podatkowych, w szczególności Ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych. Zryczałtowany podatek dochodowy od wygranych zostanie potrącony z pieniężnej części nagrody przed wydaniem nagród zwycięzcom. Zwycięzcy zobowiązani są do przekazania Organizatorowi wszelkich danych niezbędnych do prawidłowego rozliczenia podatku w związku z otrzymaniem nagrody i sporządzenia stosownej deklaracji podatkowej.
§ 9 PRAWO DO DYSPOZYCJI ZADANIAMI KONKURSOWYMI
- Uczestnik Konkursu udziela Organizatorowi oraz Firmie z chwilą zgłoszenia zadania konkursowego (dalej także jako „Utwór”), niewyłącznej i nieodpłatnej licencji, z prawem do udzielania sublicencji, na korzystanie z Utworu, w czasie trwania Konkursu.
- Korzystanie z Utworu polegać będzie na publicznym wyświetlaniu na ekranie (ścianie) stoiska Firmy znajdującego się w ICE Kraków podczas Festiwalu, prac konkursowych Uczestników Konkursu.
§ 10 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo wszczęcia postępowania reklamacyjnego.
- Reklamacje dotyczące przebiegu Konkursu należy przesyłać na adres e-mail: _office@s4.pl.
- Reklamacje można składać zarówno w czasie trwania Konkursu, jak i po jego zakończeniu, nie później jednak niż 30 dni od daty jego zakończenia.
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać imię i nazwisko, adres e-mailowy, z którego dokonano zgłoszenia, powód i opis reklamacji, treść żądania oraz podpis.
- Komisja Konkursowa rozpatrywać będzie reklamacje Uczestników na podstawie niniejszego Regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa.
- Reklamacje rozpatrywane są przez Komisję Konkursową w terminie 21 dni od daty ich wpływu.
- Osoba składająca reklamację zostanie poinformowana o sposobie załatwienia sprawy. Odpowiedź zostanie wysłana na adres e-mailowy.
- Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń w sądzie powszechnym właściwym według przepisów kodeksu postępowania cywilnego.
§ 11 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu jest Firma:
2. Accenture sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-121), przy ul. Siennej 39, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000019271, REGON 010360920, NIP 526-00-15-900, o kapitale zakładowym 50.000 PLN Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie z poszanowaniem przepisów prawa, w tym, w zgodzie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”).
- 3. Informacje o celach, zakresie, podstawie prawnej przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących prawach osób których dane osobowe dotyczą zawiera Polityka Prywatności.
§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Przystąpienie do Konkursu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, RODO oraz innych ustaw.
- Wszelkie spory dotyczące Konkursu będą rozstrzygane przez sąd powszechny, którego właściwość wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.